Mons. Barrio celebrou o Domingo de Resurrección na Catedral

Ein Recht gesegnedtes Ostern wünscht Ihnen
Je vous prie d´ágréer mes meilleurs voeux de joyeuses Pâques
Witt my bets wishes for a truly blessed Easter
Bona Pasqua a tutti
Boa Pascua a todos
Felices Pascuas a todos

¡Feliz Pascua de Resurrección! As mulleres que estiveron xunto á cruz, atopan o sepulcro baleiro. “Queren despedir ao morto e atopan ao Cristo Vivo”. Neste día miramos serenamente o rostro do Resucitado. Nel “loitaron vida e morte en singular batalla e, morto o que é a Vida, triunfante levántase”. Este misterio e esta mensaxe son a credencial do discípulo de Cristo na súa peregrinación terrea.

A Resurrección é a resposta do Pai á  obediencia do Fillo. “A este Jesús Divos resucitouno, do cal todos nós somos testemuñas. Con toda seguridade coñeza toda a casa de Israel que ao mesmo Jesús a quen vós crucificasteis, Deus constituíuno Señor e Mesías” (Hech 2,32.36). Divos Pai confirmou coa resurrección a vida e a obra do seu enviado Xesucristo que “pasou facendo o ben e curando aos oprimidos polo diaño porque Deus estaba con el” (Hech 10,38).

Cristo, “constituído Señor pola resurrección, obra xa por virtude do seu Espírito no corazón do home, purificando e robusteciendo tamén aqueles xenerosos propósitos cos que a familia humana tenta facer máis levadía a súa propia vida e someter a terra a este fin”[1]. A súa  resurrección revela que podemos amar máis aló da morte e vivir conforme aos criterios da nosa fe, facendo o ben e loitando contra o mal. Así o están facendo tantos  cristiáns martirizados. A resurrección é unha mensaxe esperanzadora nunha sociedade chea de regueros de sangue, que busca pretextos para a violencia que sempre degrada a dignidade da persoa e pon ao descuberto a nosa fraxilidade e a dificultade de construír a paz.

Ao Resucitado atopámolo na loita diaria en favor da vida, na proximidade aos descartados e no compromiso cos pobres e coa xente que comparten xenerosamente o que teñen e que son capaces de esperanza. El precédenos nas persoas ignoradas dos nosos  tempos, porque non son rendibles para determinados intereses ideolóxicos e económicos. É aí onde o Señor envíanos para ofrecerlles a alegría pascual do amor fraterno. ¡Manifestemos a nova vida nos nosos  pensamentos limpos, nas nosas palabras sinceras, nas nosas decisións honestas! O home que camiña na noite da desesperanza, atopa no Señor Resucitado a luz e o vigor para reavivar a esperanza de que unha realidade mellor é posible, en nós, na familia, na sociedade. A vida non é un absurdo; podemos construír a civilización que se fundamenta na o amor a Deus e ao próximo, vencendo a pasividade e a indiferenza e separándonos do principio do egoísmo.

O sepulcro estaba baleiro. Agora a nosa misión é ver, crer e comunicar. A contemplación de Cristo resucitado axúdanos a elevar as nosas vidas tan a niveis de terra. A causa de Jesús é a Vida, unha vida plena e digna. A súa resurrección dá sentido á vida e á morte, axúdanos a ver con mirada de fe os acontecementos, a desenmascarar os contravalores e a levantar o caído da sociedade. Disto son testemuñas moitos cristiáns que coidan aos máis desfavorecidos, curan aos enfermos, mestúranse co mundo do sufrimento e da marxinación, traballan pola xustiza e anuncian a salvación de Deus.

Desde esta Cidade do Apóstolo, neste Domingo da Resurrección do Señor, en nome da Diocese e de quen nos acompañas nestes días, xunto co Sr. Bispo Auxiliar, fago chegar coa nosa oración a felicitación pascual ao Papa Francisco. Tamén coa alegría que nos dá Cristo resucitado, saúdo con afecto pastoral a todos os diocesanos, aos irmáns da Igrexas separadas, aos das relixións non cristiás, e a todos os homes de boa vontade que peregrinan na nosa Diocese. ¡Feliz  Pascua de Resurrección do Señor!

 

[1] Gaudium et spes, 35.

Versión en castelán